Ads Top

«Έδεσε» Πασχαλάκη ο ΠΑΟΚ – Ανανέωσε ως το 2022



Παίκτης του ΠΑΟΚ θα είναι ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης ως το 2022, αφού ανανέωσε τη συνεργασία του με τον «δικέφαλο του Βορρά». 
Για την εξαιρετική σεζόν που πραγματοποιεί με τον ΠΑΟΚ, επιβραβεύεται ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης, που ανανεώνει το συμβόλαιο του με τον «δικέφαλο του Βορρά».

Όπως ενημέρωσε από τον λογαριασμό του στο instagram, ο Γιώργος Σαββίδης, ο διεθνής Έλληνας τερματοφύλακας που είχε συμβόλαιο ως τον Δεκέμβρη του 2019, θα είναι κάτοικος Θεσσαλονίκης ως το 2022.

Με τον τρόπο αυτό και με τη βελτίωση των απολαβών του, ο σύλλογος τον επιβραβεύει για την εξαιρετική σεζόν που πραγματοποιεί.

Όλα αυτά, την ώρα που στον ΠΑΟΚ απομένουν τα τυπικά για την ολοκλήρωση του δανεισμού του Μίσιτς.


sport-fm.gr
Ακολουθήστε το Live-sports365.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.