Ο Τραορέ έβγαλε τον ώμο λίγες μέρες πριν τον Ολυμπιακό!
O Αντάμα Τραορέ έβγαλε τον ώμο του στο ματς της Γουλβς με την Τότεναμ, ενώ σε λίγες μέρες οι λύκοι θα κοντραριστούν με τον Ολυμπιακό στους «16» του Europa League.
Ο εξτρέμ της Γουλβς έβγαλε τον ώμο του στο ματς με την Τότεναμ και προσθέτει έναν μεγάλο πονοκέφαλο στον Νούνο Εσπιρίτο Σάντο. Τον συγκεκριμένο τραυματισμό τον παθαίνει για τρίτη φορά φέτος.
«Έβγαλε τον ώμο του ξανά. Έχει συμβεί και στο παρελθόν και ανησυχώ για εκείνον. Είναι κάτι που τον δυσκολεύει αρκετά. Πονάει πολύ. Είναι πολύ δυνατός, αλλά πονάει και εκείνος όπως ο καθένας», ήταν τα λόγια του προπονητή των Άγγλων.
Η Γουλβς θα κοντραριστεί με τον Ολυμπιακό για το πρώτο ματς της φάσης των «16» του Europa League στις 12/3. Μένει να δουμε τι θα γίνει με τον Τραορέ, το «κτήνος» της Γουλβς.
Ακολουθήστε το Live-sports365.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ο εξτρέμ της Γουλβς έβγαλε τον ώμο του στο ματς με την Τότεναμ και προσθέτει έναν μεγάλο πονοκέφαλο στον Νούνο Εσπιρίτο Σάντο. Τον συγκεκριμένο τραυματισμό τον παθαίνει για τρίτη φορά φέτος.
«Έβγαλε τον ώμο του ξανά. Έχει συμβεί και στο παρελθόν και ανησυχώ για εκείνον. Είναι κάτι που τον δυσκολεύει αρκετά. Πονάει πολύ. Είναι πολύ δυνατός, αλλά πονάει και εκείνος όπως ο καθένας», ήταν τα λόγια του προπονητή των Άγγλων.
Η Γουλβς θα κοντραριστεί με τον Ολυμπιακό για το πρώτο ματς της φάσης των «16» του Europa League στις 12/3. Μένει να δουμε τι θα γίνει με τον Τραορέ, το «κτήνος» της Γουλβς.


Δεν υπάρχουν σχόλια: