Ads Top

Σβαμπ: «Νιώθω όμορφα που επέστρεψα στο γήπεδο...» (pic)



Την πρώτη του ανεπίσημη συμμετοχή με την φανέλα του ΠΑΟΚ κατέγραψε χθες ο Στέφαν Σβαμπ, με τον Αυστριακό παίκτη να στέκεται σε αυτό το γεγονός.
Χαρούμενος που επέστρεψε ξανά στο γήπεδο και αγωνίστηκε στο φιλικό του ΠΑΟΚ κόντρα στον Ατρόμητο δήλωσε ο Στέφαν Σβαμπ και μέσα από τα social media.
Χαρακτηριστικά, σημείωσε πως: «Το πρώτο φιλικό με τον ΠΑΟΚ τελείωσε! Νιώθω τόσο όμορφα που επέστρεψα στο γήπεδο».

Η σχετική δημοσίευση που έκανε:

Ακολουθήστε το Live-sports365.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.